תמיכה ברישום למערכת הרשות

שלום רב ותודה על פנייתך לסיוע הטכני של המערכת 

המערכת מבוססת על טכנולוגיית אינטרנט ותקשורת. תנאי הכרחי להצלחה בהגשת הצעה הוא שימוש במחשב תקין בו מותקן דפדפן מודרני וכן חיבור לאינטרנט מהיר

לפני שנפנה אליכם תומך מקצועי נבקשכם לנסות לפתור את הבעיה בעצמכם. אנא קראו בקפדנות את הרשום מטה
 

להלן רשימת בעיות/שאלות נפוצות ואופן הטיפול בהן:

1. הפסקתי את תהליך הגשת ההצעה כי חסר לי מידע/מסמכים שעלי להשלים. האם כל מה שהזנתי עד כה יישמר?

כן, ניתן לחזור למערכת כל עוד לא עבר המועד האחרון להגשת הצעות

2. הכפתור "שליחה" בתחתית דף הגשת ההצעה לא מגיב ולא ניתן לסיים את ההליך:

  • נא לוודא שבמחשב מותקן אחד מהדפדפנים הבאים: Google Chrome או Microsoft Edge או- Safari. שימוש בדפדפנים אחרים אינו רצוי ומשבש את תהליך ההרשמה. אם לא מותקן דפדפן מודרני על המחשב שלכם - נבקשכם להשתמש במחשב אחר.
  • אם אתם משתמשים באחד מהדפדפנים שהוזכרו לעיל ועדיין לא מצליחים לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא, יש לנקות את ההיסטוריה ואת הזיכרון הזמני מהמחשב.
  • אם גם זה לא עוזר – ייתכן ויש לכם בעיית חיבור לאינטרנט, נא לנסות לבצע את התהליך ממחשב אחר שמחובר לאינטרנט מהיר ושיש בו דפדפן מתאים (הסעיף הראשון).
  • אם  לא מצליחים להירשם גם ממחשב אחר (שיש בו דפדפן מתאים והוא מחובר בחיבור מהיר לאינטרנט) – נא לעדכן אותנו בטופס משמאל ותומך מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.

2. לא התקבל אישור על סיום התהליך במייל/סמס למרות שהגעת לדף במערכת שמאשר שהגשת ההצעה הושלם:

יש לבדוק את תיבת הספאם (דואר זבל במייל). אם ההודעה  שההרשמה בוצעה בהצלחה נמצאת בתיבת הספאם, הכל תקין.

אם בצעת את כל ההנחיות שלעיל ועדיין הבעיה לא נפתרה נא מלא את פרטיך משמאל  ותומך מקצועי יחזור אליך במייל או טלפונית בתוך שני ימי עסקים.

בהצלחה!

יצירת קשר