תמיכה ברישום למערכת הרשות

שלום רב ותודה על פנייתך לסיוע הטכני של מערכת הרישום לספר הספקים המקוון

להחלפת מספר הטלפון לכניסה למערכת, נא להיכנס לקישור זה

המערכת מבוססת על טכנולוגיית אינטרנט ותקשורת. תנאי הכרחי להצלחה ברישום  הוא שימוש במחשב תקין בו מותקן דפדפן מודרני וכן חיבור לאינטרנט מהיר

לפני שנפנה אליכם תומך מקצועי נבקשך לנסות לפתור את הבעיה בעצמך.
 

להלן רשימת בעיות/שאלות נפוצות ואופן הטיפול בהן:

1. הפסקתי את תהליך הרישום כי חסר לי מידע/מסמכים שעלי להשלים. האם כל מה שהזנתי עד כה יישמר?

כן, ניתן לחזור למערכת כל עוד היא פתוחה לרישום. 

2. כפתור ההרשמה לא מגיב ולא ניתן לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא:

  • נא לוודא שבמחשב מותקן אחד מהדפדפנים הבאים: Google Chrome או Microsoft Edge או- Safari. שימוש בדפדפנים אחרים אינו רצוי ומשבש את תהליך ההרשמה. אם לא מותקן דפדפן מודרני על המחשב שלכם – נבקשכם להשתמש במחשב אחר.
  • אם אתם משתמשים באחד מהדפדפנים שהוזכרו לעיל ועדיין לא מצליחים לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא, יש לנקות את ההיסטוריה ואת הזיכרון הזמני מהמחשב.
  • אם גם זה לא עוזר – ייתכן ויש לכם בעיית חיבור לאינטרנט, נא לנסות לבצע את התהליך ממחשב אחר שמחובר לאינטרנט מהיר ושיש בו דפדפן מתאים (הסעיף הראשון).
  • אם  לא מצליחים להירשם גם ממחשב אחר (שיש בו דפדפן מתאים והוא מחובר בחיבור מהיר לאינטרנט) – נא לעדכן אותנו במייל שלמטה ותומך מטעמנו יחזור אליכם טלפונית בהקדם.

2. תחום התמחותכם אינו מופיע ברשימת התחומים הנדרשים

לא תקלה. זו רשימת התחומים הנחוצה לרשות כיום. ייתכן ובעתיד יתוסף התחום

3. לא התקבל אישור על סיום התהליך למייל/סמס לטלפון:

יש לבדוק את תיבת הספאם (דואר זבל במייל). אם ההודעה  שההרשמה בוצעה בהצלחה נמצאת בתיבת הספאם, הכל תקין.
אם לא הגיעה הודעה גם  לתיבת הספאם סימן שנכשל תהליך העלאת הקבצים בשל בעיית גודל או תקשרות.

במקרה כזה, נא להיכנס למערכת שוב, להזדהות עם מס' הטלפון עימו נרשמתם ועם מספר העסק/חברה ולהעלות בדף המסמכים את הקבצים הנדרשים  תוך הקפדה על כל אחד מהכללים הבאים:

  • להעלות למערכת מסמכים בפורמט PDF  בנפח קטן ככל הניתן - הנפח המקסימלי של מסמך בודד המומלץ להעלאה למערכת הוא 2.5 מגה בייט רצוי להעלות למערכת קבצים בנפח של עד כמה מאות KB לאחד. ניתן לכווץ מסמכי PDF לנפח מוקטן באמצעות אתר חינמי לכיווץ קבצים כמו האתר שבכתובת זו: https://www.sejda.com/compress-pdf
  • יש להעלות כל מסמך למקום המיועד לו במערכת ולא להעלות מסמכים בנושאים שונים ללשוניות לא מתאימות.

אם בצעת את כל ההנחיות שלעיל ועדיין הבעיה לא נפתרה נבקש למלא פרטים משמאל  ותומך מקצועי יצור עמך קשר במייל או טלפונית בתוך שני ימי עסקים.

בהצלחה!

יצירת קשר