שלום רב,
המערכת מבוססת על טכנולוגיית אינטרנט ותקשורת. תנאי הכרחי להצלחה ברישום הוא שימוש במחשב תקין בו מותקן דפדפן מודרני וכן חיבור לאינטרנט מהיר
לפני שנפנה אליך תומך מקצועי נבקש לנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי באמצעות ההנחיות שלהלן:
להלן רשימת בעיות/שאלות נפוצות ואופן הטיפול בהן:
1. הקלדתי את פרטי הטלפון הנייד שלי ולא הגיע סמס
לא תקלה, להמתין בסבלנות. בד"כ הבעיה קשורה לתעבורת הסמסים ברשת הסלולר.
2. הפסקתי את תהליך הרישום כי חסר לי מידע/מסמכים שעלי להשלים. האם כל מה שהזנתי עד כה יישמר?
כן, ניתן לחזור למערכת כל עוד היא פתוחה לרישום.
3. כפתור המעבר בין העמודים לא מגיב
- בד"כ אופייני לבעית גרסה ישנה של דפדפן - נא לוודא שבמחשב מותקן אחד מהדפדפנים הבאים: Google Chrome או Microsoft Edge או- Safari בגרסה עדכנית. שימוש בדפדפנים אחרים אינו רצוי ומשבש את תהליך ההרשמה. אם לא מותקן דפדפן מודרני על המחשב שלכם – מומלץ להתקין או להשתמש במחשב אחר.
- אם במחשבך מותקן אחד מהדפדפנים שהוזכרו לעיל ועדיין לא מתאפשר לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא, מומלץ לנקות את ההיסטוריה של הגלישה בדפדפן.
2. לא התקבל אישור על סיום התהליך למייל/סמס לטלפון:
- יש לבדוק את תיבת הספאם (דואר זבל במייל). אם ההודעה שהגשת המועמדות בוצעה בהצלחה נמצאת בתיבת הספאם, הכל תקין.
- אם לא הגיעה הודעה גם לתיבת הספאם ככל הנראה נכשל שלב העלאת הקבצים בשל בעיית גודל או תקשורת ויש לבצעו שנית.
אם בצעת את כל ההנחיות שלעיל ועדיין הבעיה לא נפתרה אנא, למלא את פרטיך משמאל ותומך מטעמנו יחזור אליך במייל או טלפונית בהקדם.
בהצלחה!