תמיכה ברישום למאגר יועצים/ספקים מקוון

שלום רב ותודה על פנייתך לסיוע הטכני של מערכת הרישום למאגרי יועצים/ספקים

המערכת מבוססת על טכנולוגיית אינטרנט ותקשורת. תנאי הכרחי להצלחה ברישום  הוא שימוש במחשב תקין בו מותקן דפדפן מודרני וכן חיבור לאינטרנט מהיר

לפני שנפנה אליך תומך מקצועי נבקשך לנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי. נבקש לקרוא בקפדנות את הרשום מטה. 

להלן רשימת בעיות/שאלות נפוצות ואופן הטיפול בהן:

1. מס' הטלפון עימו נרשמתי בעבר כבר לא רלוונטי

להחלפת מספר הטלפון הנייד המשמש לכניסה למערכת נא ללחוץ על הקישור כאן

2. הפסקתי את תהליך הרישום כי חסר לי מידע/מסמכים שעלי להשלים. האם כל מה שהזנתי עד כה יישמר?

כן. ניתן לחזור למערכת כל עוד היא פתוחה לרישום. יש לגלוש לעמוד השער של המערכת, להזדהות באמצעות מס' הטלפון הנייד והמספר המזהה של העסק (ח"פ, ע"מ וכו')  ולהמשיך בתהליך הרישום בנקודה בה הופסק הרישום בכניסה הקודמת.

3. כפתור ההרשמה לא מגיב ולא ניתן לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא:

  • נא לוודא שבמחשב מותקן אחד מהדפדפנים המודרניים הבאים: Google Chrome או Microsoft Edge או- Safari. שימוש בדפדפנים אחרים אינו רצוי ומשבש את תהליך ההרשמה. אם לא מותקן דפדפן מודרני על המחשב שלכם – נבקשכם להשתמש במחשב אחר.
  • אם משתמשים באחד מהדפדפנים שהוזכרו לעיל ועדיין לא מצליחים לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא, יש לנקות את ההיסטוריה ואת הזיכרון הזמני מהמחשב.
  • אם גם זה לא עוזר - ייתכן ויש לכם בעיית חיבור לאינטרנט, נא לנסות לבצע את התהליך ממחשב אחר שמחובר לאינטרנט מהיר ושמותקן בו דפדפן מודרני (הסעיף הראשון).
  • אם  לא מצליחים להירשם גם ממחשב אחר (שיש בו דפדפן מודרני והוא מחובר בחיבור מהיר לאינטרנט) – נא לעדכן אותנו באמצעות הטופס המצורף ותומך מטעמנו יחזור אליכם טלפונית בהקדם.

4. תחום המומחיות שלנו אינו מופיע ברשימת התחומים הפתוחים לרישום 

לא תקלה. זו רשימת התחומים דנקבע כי פתוחים לרישום. ייתכן ובעתיד יפתחו לרישום תחומים נוספים

5. לא התקבל אישור על סיום התהליך למייל/סמס לטלפון:

יש לבדוק את תיבת הספאם (דואר זבל במייל). אם ההודעה  שההרשמה בוצעה בהצלחה נמצאת בתיבת הספאם, הכל תקין.

אם לא הגיעה הודעה גם  לתיבת הספאם סימן שנכשל תהליך העלאת הקבצים בשל בעיית גודל או תקשרות. במקרה כזה, נא להיכנס למערכת שוב, להזדהות ולהעלות את הקבצים הנדרשים  תוך הקפדה על כל אחד מהכללים הבאים:

  • לטעון למערכת מסמכים בפורמט PDF  בנפח קטן ככל הניתן - הנפח המקסימלי של מסמך בודד המומלץ להעלאה למערכת הוא 2.5 מגה בייט. רצוי להעלות למערכת קבצים בנפח של עד כמה מאות KB לאחד. ניתן לכווץ מסמכי PDF לנפח מוקטן באמצעות אתר חינמי לכיווץ קבצים כמו האתר שבקישור זה
  • לטעון כל מסמך למקום המיועד לו במערכת ולא להעלות מסמכים בנושאים שונים ללשוניות לא מתאימות.

אם בוצעו כל ההנחיות שלעיל ועדיין הבעיה לא נפתרה נא למלא את פרטיך בטופס משמאל  ותומך מקצועי יחזור אליך בתוך שני ימי עסקים.

בהצלחה!

יצירת קשר