תמיכה טכנית במערכת ניהול הליכי רכש

שלום רב ותודה על פנייתך לסיוע הטכני של מערכת ניהול הליכי רכש 

המערכת מבוססת על טכנולוגיית אינטרנט ותקשורת. תנאי הכרחי להצלחה ברישום  הוא שימוש במחשב תקין בו מותקן דפדפן מודרני וכן חיבור לאינטרנט מהיר

לפני שנפנה אליך תומך מקצועי נבקשך לנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי. נבקש לקרוא בקפדנות את הרשום מטה. 

להלן רשימת בעיות/שאלות נפוצות ואופן הטיפול בהן:

1. מס' הטלפון עימו נרשמתי בעבר כבר לא רלוונטי

להחלפת מספר הטלפון הנייד המשמש לכניסה למערכת נא ללחוץ על הקישור כאן

2. כפתור ההרשמה לא מגיב ולא ניתן לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא:

  • נא לוודא שבמחשב מותקן אחד מהדפדפנים המודרניים הבאים: Google Chrome או Microsoft Edge או- Safari. שימוש בדפדפנים אחרים אינו רצוי ומשבש את תהליך ההרשמה. אם לא מותקן דפדפן מודרני על המחשב שלכם – נבקשכם להשתמש במחשב אחר.
  • אם משתמשים באחד מהדפדפנים שהוזכרו לעיל ועדיין לא מצליחים לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא, יש לנקות את ההיסטוריה ואת הזיכרון הזמני מהמחשב.
  • אם גם זה לא עוזר - ייתכן ויש לכם בעיית חיבור לאינטרנט, נא לנסות לבצע את התהליך ממחשב אחר שמחובר לאינטרנט מהיר ושמותקן בו דפדפן מודרני (הסעיף הראשון).
  • אם  לא מצליחים להירשם גם ממחשב אחר (שיש בו דפדפן מודרני והוא מחובר בחיבור מהיר לאינטרנט) – נא לעדכן אותנו באמצעות הטופס משמאל ותומך מטעמנו יחזור אליכם בתוך 2 ימי עסקים.

3. הפסקתי את תהליך הרישום/ההגשה כי חסר לי מידע/מסמכים שעלי להשלים. האם כל מה שהזנתי עד כה יישמר?

כן. ניתן לחזור למערכת כל עוד היא פתוחה לרישום. יש לגלוש לעמוד השער של המערכת, להזדהות באמצעות מס' הטלפון הנייד והמספר המזהה של העסק (ח"פ, ע"מ וכו')  ולהמשיך בתהליך הרישום בנקודה בה הופסק הרישום בכניסה הקודמת.

4. לא התקבל אישור על סיום התהליך למייל/סמס לטלפון:

יש לבדוק את תיבת הספאם (דואר זבל במייל). אם ההודעה  שההרשמה בוצעה בהצלחה נמצאת בתיבת הספאם, הכל תקין. אם לא, ייתכן והצעתכם לא נקלטה או השהרישום לא הושלם בהצלחה. נא למלא את פרטיך בטופס משמאל  ותומך מקצועי יחזור אליך בתוך שני ימי עסקים.

בהצלחה!

יצירת קשר