תמיכה ברישום למערכת הרשות

שלום, הגעת לעמוד הסיוע הטכני

המערכת מבוססת על טכנולוגיית אינטרנט ותקשורת. תנאי הכרחי להצלחה ברישום  הוא שימוש במחשב תקין בו מותקן דפדפן מודרני המחובר לאינטרנט מהיר

לפני שנפנה אליך תומך מקצועי נבקשך לנסות לפתור את הבעיה בעצמך. נא לקרוא בסבלנות את הרשום מטה
 

להלן רשימת בעיות/שאלות נפוצות ואופן הטיפול בהן:

1. הפסקתי את תהליך הרישום כי חסר לי מידע/מסמכים שעלי להשלים. האם כל מה שהזנתי עד כה יישמר?

כן, ניתן לחזור למערכת כל עוד היא פתוחה לרישום. לאחר בחירת התחום יש לגשת לאזור עדכון, להזין את מספר הטלפון הנייד עמו נרשמת לראשונה, לבחור שוב את תחום התמיכה המבוקש ולהמשיך בתהליך הרישום במקום שהופסק בכניסה הקודמת.

2. כפתור ההרשמה לא מגיב ולא ניתן לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא:

  • נא לוודא שבמחשב מותקן דפדפן מודרני עדכני כגון Google Chrome או Microsoft Edge. שימוש בדפדפן מיושן מסוג Microsoft Explorer אינו רצוי וישבש את תהליך ההרשמה. אם לא מותקן דפדפן מודרני על המחשב שלכם – נבקש להשתמש במחשב אחר אן להתקין דפדפן מודרני (אנו ממליצים על התקנת כרום של גוגל).
  • אם נעשה שימוש באחד מהדפדפנים שהוזכרו לעיל ועדיין לא מצליחים לעבור מעמוד הכניסה לעמוד הבא, יש לנקות את ההיסטוריה ואת הזיכרון הזמני מהמחשב.
  • אם גם זה לא עוזר – ייתכן ויש לך בעיית חיבור לאינטרנט, נא לנסות לבצע את התהליך ממחשב אחר שמחובר לאינטרנט מהיר ושיש בו דפדפן מתאים (הסעיף הראשון).
  • אם  גם החלפת מחשב לא עוזרת (לא לשכוח לוודא שבמחשב החליפי יש דפדפן מתאים והוא מחובר בחיבור מהיר לאינטרנט) - נא לעדכן אותנו בטופס יצירת הקשר ותומך מטעמנו יחזור אליך בהקדם.

2. ברשימה שבעמוד השער ובעמוד בחירת התחומים, תחום העיסוק שלכם אינו מופיע 

לא תקלה. החלטה של הרשות

3. לא התקבל אישור על סיום התהליך למייל/סמס לטלפון:

יש לבדוק את תיבת הספאם (דואר זבל במייל). אם ההודעה  שההרשמה בוצעה בהצלחה נמצאת בתיבת הספאם, הכל תקין.
אם לא הגיעה ההודעה גם  לתיבת הספאם יכול להיות שתיבת המייל שלך חוסמת הודעות דוא"ל שמתקבלות מהרשות, או שלא סיימת את כל תהליך הרישום במלואו.
הודעת האישור מתקבלת אך ורק לאחר שעברת את כל מסכי הרישום, העלית את כל מסמכי החובה הנדרשים וחתמת על כל ההצהרות המשפטיות שנדרשו על ידי הרשות. במקרה וההודעה לא התקבלה למרות שסיימת להעלות מסמכים ועברת לעמוד בו מופיעה הודעת אישור על המסך, יש לפנות לאיש המחשוב של חברתכם ולוודא שתיבתכם לא מסננת דוא"ל שמגיע מהכתובת no-reply@origami.ms
המערכת משמשת את הרשות גם בבקשות תיקון לרישום וכן בשליחת בקשות להצעות מחיר, אי קבלת דוא"ל מהמערכת ימנע מכם להגיש הצעות מחיר בעתיד באמצעות המערכת.
4.הודעת שגיאה בהעלאת קבצים למערכת:
 סימן שנכשל תהליך העלאת הקבצים בשל בעיית גודל או תקשורת.

במקרה כזה, נא להיכנס למערכת שוב, להזדהות עם מס' הטלפון עמו נרשמת ועם פרטי העסק/החברה ולהעלות את הקבצים הנדרשים  תוך הקפדה על כל הכללים הבאים:

  • להעלות למערכת מסמכים בפורמט PDF  בנפח קטן ככל הניתן - הנפח המקסימלי של מסמך בודד המומלץ להעלאה למערכת הוא 2.5 מגה בייט. רצוי להעלות למערכת קבצים בנפח של עד כמה מאות KB לאחד. ניתן לכווץ מסמכי PDF לנפח מוקטן באמצעות אתר חינמי לכיווץ קבצים כמו האתר שבכתובת זו: https://www.sejda.com/compress-pdf
  • יש להעלות כל מסמך למקום המיועד לו במערכת ולא להעלות מסמכים בנושאים שונים ללשוניות לא מתאימות.

אם בצעת את כל ההנחיות שלעיל ועדיין הבעיה לא נפתרה נא למלא את פרטיך בטופס הפניה בעמוד זה ותומך מקצועי יחזור אליכם בתוך שני ימי עסקים.

בהצלחה!

יצירת קשר