תמיכה ומענה לבעיות נפוצות - FAQ

הבעיה: לחיצה על הכפתור הרשמה או הבא או קוד אימות לא מעבירה עמוד במערכת

הפתרון – רוב הסיכויים שאתם משמשים בדפדפן ישן שאינו נתמך. נא להשתמש במחשב אחר בו מותקן דפדפן Google-Chrom או דפדפן Microsoft-Edge. או להתקין את Google-Chrom במחשב האישי בו אתם משתמשים. קישור להורדה

 הבעיה: קוד ההזדהות בסמס לא מגיע לטלפון הנייד שלי

הפתרון: נא להמתין בסבלנות. לעיתים בשל עומס בקווי הסלולר הגעת הקוד מתעכבת. אם הבעיה לא נפתרת, נא  ללחוץ על כפתור איפוס ולנסות שנית. אם הבעיה לא נפתרה, נא לנסות ולהירשם עם מספר טלפון נייד אחר

 הבעיה: אינכם מוצאים את התחום אליו רציתם להירשם לא בעמוד השער ולא בתוך המערכת

הפתרון:   זו לא תקלה. התחום לא קיים כי הרשות לא פתחה אותו לרישום. ייתכן והתחום ייפתח בעתיד

 הבעיה: לא התקבל אישור על סיום התהליך למייל או לסמס

הפתרון: נא לבדוק את תיבת הספאם (דואר זבל)

 אם הבעיה לא מופיעה בנ"ל או שלא נפתרה, נא למלא את פרטיך משמאל  ותומך מקצועי יחזור אליכם במייל או טלפונית תוך שני ימי עסקים.

בהצלחה!

יצירת קשר עם התמיכה