תמיכה ומענה לבעיות נפוצות - FAQ

בעיה: לחיצה על הכפתור הרשמה או הבא או קוד אימות לא מעבירה עמוד במערכת

הפתרון – רוב הסיכויים שהשתמשת בדפדפן ישן שאינו נתמך. נא להשתמש במחשב אחר בו מותקן דפדפן Google-Chrom או דפדפן Microsoft-Edge. או להתקין את Google-Chrom במחשב האישי שבשימושךקישור להורדה

 הבעיה: קוד ההזדהות בסמס לא מגיע לטלפון הנייד שלי

הפתרון: נא להמתין בסבלנות. לעתים בשל עומס בקווי הסלולר הגעת הקוד מתעכבת. אם הבעיה לא נפתרת, נא  ללחוץ על כפתור איפוס ולנסות שנית. אם הבעיה לא נפתרה, נא לנסות ולהירשם עם מספר טלפון נייד אחר

 הבעיה: אין אפשרות למצוא את התחום אליו רצית להירשם לא בעמוד השער ולא בתוך המערכת

הפתרון:   זו לא תקלה. התחום לא קיים כי הרשות לא פתחה אותו לרישום. ייתכן והתחום ייפתח בעתיד

 הבעיה: לא התקבל אישור על סיום התהליך לדוא"ל או לסמס

הפתרון: נא לבדוק את תיבת הספאם (דואר זבל)

 

 אם הבעיה לא מופיעה בנ"ל או שלא נפתרה, נא למלא את פרטיך משמאל  ותומך מקצועי יחזור אליך בדוא"ל או בטלפון תוך שני ימי עסקים.

יצירת קשר